Získejte na internetu
nové zákazníky.

  • Jak napsat…Životopis
  •  
  • Jak psát…Motivační dopis
  •  
  • Právní dokument
  •  
  • Jak napsat…Žádost
  •  
  • Obchodní korespondence

Jak napsat …

Google Custom Search

Váš životopis je vaší první vizitkou při hledání dobré práce.

Motivační dopis
nebo také průvodní dopis je velmi důležitou součástí při žádosti o práci či stáž. Pokud se bude líbit, můžete na jeho základě postoupit k pohovoru.

Ukažte na pracovním pohovoru společnosti nebo firmě, že právě vy jste tím nejvhodnějším kandidátem.

Když získáte vámi požadované místo, řekněte si také o přiměřené finanční ohodnocení.

jak napsat

dopis
Jak správně napsat dopis se může někomu zdát samozřejmostí.
www.jaknapsat.cz/dopis/

motivační dopisy
Časté typy motivačních dopisů vyskytujících se na trhu práce.
www.jaknapsat.cz/motivacni-dopisy/

průvodní dopis anglicky
Průvodní dopis v angličtině aneb covering letter. Vzory k dispozici.
pruvodni-dopis-anglicky

plná moc - vzor
Vzor plné moci zdarma ke stažení. Plná moc - vzor kdykoli k dispozici.
www.jaknapsat.cz/plna-moc-vzor/

motivační dopis k životopisu
Přiložte k životopisu motivační dopis, může vám otevřít cestu k pohovoru.
motivacni-dopis-k-zivotopisu

průvodní dopis anglicky
Průvodní dopis v angličtině aneb covering letter. Vzory k dispozici.
pruvodni-dopis-anglicky

životopis - vzor
» v českém jazyce.
www.jaknapsat.cz/zivotopis-vzor/

Osobní stránky
jak napsat web - kapitola: osobní stránky.
www.osobni-stranky.eu

škola - vybavení
ukázka firemní webové prezentace.
www.skola-vybaveni.cz

Vladislav Jankovych - CV
» ukázka životopisu v angličtině.
vladislav.jankovych.com/cv/

Blackle
Vyhledávač Google v černém. Nechte své oči odpočinout.
www.blackle.cz

Pearl restaurant London
Jak chutná moderní francouzská kuchyně připravovaná televizní hvězdou Jun Tanaka.
pearl-restaurant-london

Firemní stránky

Vaše firemní stránky patří k základnímu firemnímu vybavení moderní doby. Kdokoli se o vaší firmě dozví, bude hledat bližší informace o ní právě na internetu. Vaše stránky vás reprezentují.

Ti, kteří vaši firmu ještě neznají, se o ní mohou právě na internetu dozvědět. Vaše stránky vám tedy přinášejí nové zákazníky.

Mají-li vaše firemní stránky internetový obchod nebo alespoň objednávkový formulář, pak si vaši noví i stávající zákazníci mohou zboží či služby vaší firmy objednat v klidu z domova. Mnohdy tak dají přednost před konkurencí. Vaše stránky se tedy mohou podílet na přímém zvýšení vašich zisků.

Shrnuto - vaše stránky bývali vaší výhodou před konkurencí, dnes jsou nutností k držení kroku s konkurencí a ti, kteří firemní prezentaci na internetu nemají vůbec nebo ji mají nekvalitní, jsou v konkurenčním prostředí i mimo něj v jednoznačné nevýhodě.

Reklama prostřednictvím webových stránek

Klasická reklama zákazníka přesvědčuje, aby si koupil propagovaný produkt či službu. Internet však funguje obráceně. Zákazník na internetu hledá váš produkt a chce si jej koupit. Vy pro to musíte udělat jediné, být k nalezení na internetu.

Jak na to

Důležité je se na začátku rozhodnout, zda si budete firemní stránky dělat sami nebo zdali tím pověříte odborníky. Ani v druhém případě se však neobejdete bez znalosti toho, co vůbec máte požadovat a očekávat od webových designérů, grafiků a jiných členů týmu. Máme tedy několik možností jak začít uvažovat o tvorbě firemního webu:

  1. zakázka firmě na výrobu webových stránek - nejjednodušší, ale nejdražší řešení firemního webu.
  2. tvorba vlastní firemní stránky svépomocí - je nejlevnější, protože platíte pouze náklady spojené s vlastnictvím domény a jejím provozem na serveru. Toto řešení však již vyžaduje vyšší než průměrnou technickou znalost a jste-li na to opravdu sami, tak to při složitějším webu může být i časově náročnější.
  3. kombinace obou předchozích možností.

Ať už jste se rozhodli jakkoli, budete následně potřebovat vytvořit plán vašich budoucích webových stránek.

Plán firemního webu

Ať už web tvoříte sami nebo jeho tvorbu zadáváte jiným, tak musíte vědět co chcete a jak to má vypadat.

Osnova stránek - struktura webu

Bez osnovy nebo struktury není jasné jak navzájem propojovat případné podstránky webu. Jednostránkovou prezentaci firmy příliš nedoporučujeme, i když někdy se může osvědčit.

Vzhled stránek

Grafický design stránek a jejich rozložení je důležité navrhnout již na počátku, abychom se vyhnuli zbytečnému předělávání webu později.

grafika by měla být jednoduchá, ale jednoznačně v souladu s firemními barvami, logem atd. Nezapomeňte, že příliš velké obrázky zpomalují váš web a že samotné obrázky bez textu vedou k rychlému prohlédnutí stránek a následně k jejich zavření nebo k prohlížení jinde na internetu. Cílem vašich stránek je vyvolat akci uživatele, ne pouze potěšit jeho oko. Extrémně chudá grafika však má mnohdy stejný efekt.

rozložení webu neboli layout znamená odpověď na otázku co se kde na webu bude nalézat. Nejčastěji se bere v úvahu hlavička, rozložení v hlavním obsahu, zda bude například obsahovat sloupce nebo sekce, a také záhlaví neboli patička webové stránky.

Webová stránka

Každá jednotlivá stránka webu by měla splňovat následující:

  • musí být stručná a výstižná
  • tematicky jednotná a graficky sladěná
  • mít cíl.

Cílem každé jednotlivé stránky, která vaši firmu prezentuje, by měla být akce uživatele. Například nákup v internetovém obchodě nebo objednávka katalogu či zaslání e-mailu nebo cokoli jiného, tak abyste ve výsledku docílili spokojenosti na straně zákazníka i na straně vaší firmy.

www.jaknapsat.cz

firemní stránky

rady, tipy, vzory ke stažení zdarma


Web administration and graphic design Vladislav Jankovych © Vladislav Jankových, 2008.